Terapie prin artă și joc pentru copii care au suferit abandon, neglijare grav...
















(Robert Iulian Enache,imagine animată) 




Terapie prin artă și joc pentru copii care au suferit abandon, neglijare grav... 


 Mai sunt câteva luni... 
 Mai e puțin până când în calendar este bifata data de 18 august.Zi importantă,ziua când mă însor.Cu emoție va împărtășesc acest eveniment și totodată presar puțin umor peste rețetă numită însurătoare că să ne destindem. 


 Mamă, mă însor!!! 

 Ion vine acasă și zice:

 – Mamă, mă însor, mi-am găsit o fată după pofta inimii. 
 – Unde ai găsit-o mă nărodule? 
 – În gară mamă. 
 – Și când te însori Ioane? 
 – Sambătă mamă. 
 – Bravo! Știam eu, că am un fiu deștept. 
 – Păi vezi. 
 – Și cum o cheamă pe fată? 
 – E, asta uitai s-o întreb. 

Că să fiu împlinit din toate punctele de vedere îmi doresc și un copil.Pentru mine copilul este un miracol oferit de Dumnezeu. 

 Zilele trecute,prin intermediul https://blogalinitiative.ro/ mi-a fost drag să văd un lucru ce îmi umple ochii de lacrimi dar totodată inima de bucurie.Și anume dragii mei,campanie Bursa Binelui cu legătură către  https://www.bursabinelui.ro/BursaBinelui/Participanti?StageId=14&editionId=6




  Așa că mi-am adunat toate forțele,m-am spălat pe față cu apă rece și m-am umplut de energie pozitivă.Trebuie neapărat să fac ceva.Sunt un bărbat ce își dorește copil și de aceea am de gând să îmbrac costumul meu de super erou ,ca să ajut alți copii din această minunată țara,să ducă o viață mai bună.Ca orice super erou mi-am spălat dinții ca să straluceasca și mi-am făcut freaza :) Trebuie să arăt impecabil.Idolul copiilor.Azi mi-am propus să mă iau la trântă cu Batman,Superman,Omul Păianjen,să fiu mai tare că ei și să ajut până la ultima bătaie a inimii mele,această cauza. 



Eu susțin : 

 Terapie prin artă și joc pentru copii care au suferit abandon, neglijare grav... 
 Viitorul meu copil,vreau să fie mândru de tatăl lui,de super eroul lui!!! 
 Așa că mă pun pe treabă: 

 Sprijin dezvoltarea durabilă psiho-socială a copiilor care au suferit abuz, neglijare, abandon. Se selectează grupe de maxim 10 copii care au parte de o evaluare psihologică initială, un program specializat de intervenție și evaluarea ulterioară a progresului său a schimbărilor apărute. 
  
 Prin programul de intervenție se evaluează și se  adresează simptomelor specifice copiilor cu istoric de traumă precum: 
  


Tulburarea opozitionismului provocator
Tulburarea de conduită
PCS (Peer Conflict Scale) – agresivitate
Anxietate de separare
Anxietate generalizată
Stres posttraumatic
Tulburare reactivă de atașament.



 Programul, care este impărtit pe module, se derulează pe o perioadă de câteva luni pentru aceeași grupă.

 Ca orice super erou care se respectă,mi-am tras chiloții peste pantaloni .Și m-am pus pe treabă.Am început să gravez pe lună,de ce cred eu că această cauză trebuie să câștige. 
 În primul rând,toți ne dorim ca feciorii noștri să zâmbească și să ducă o viață fericită în sânul familiei.Din păcate nu toți au această ocazie.De aceea gravez pe lună,ca în fiecare seară,când vă băgați la somn,să vedeți apelul meu.Să meditați,să vă doriți să ajutați acești copii,să vă doriți să faceți parte dintr-o poveste cu super eroi. 
 Haide-ți să aducem zâmbet ,speranță și în viață lor! 
 Ca să ducem la bun sfârșit misiunea noastră și să câștigăm bătălia,trebuie să învățați de ce sunt importante donațiile individuale pentru susținerea proiectelor non-profit ale ONG-urilor din România. 

Cui donez?

Copii care au suferit abuz, neglijare gravă, abandon.

De ce să donez?

 Copiii care au suferit abandon, neglijare severă și abuz, dezvoltă tulburări psiho-emoționale specifice. Neadresate, aceste tulburări duc la imposibilitatea de a se integra social, de a avea un loc de muncă sau o relație stabilă. Efectele negative asociate se regăsesc atât în viața lor personală, cât și în costuri sociale precum detenție pentru infracțiuni sau spitalizare pentru consum de droguri.

 Marketingul cauzelor caritabile s-a profesionalizat, există rețete aproape la fel de bine puse la punct ca în cazul marketingul produselor și serviciilor de consum. 
 În afara parteneriatelor încheiate cu companiile interesate de responsabilitatea socială, fundațiile caritabile din România au lăsat o resursă aproape neexploatată: donațiile individuale din partea persoanelor care doresc să-și aducă contribuția la susținerea unei cauze, deoarece cred în aceasta și nu din motive de imagine. 
  Vorbim așadar de donații în bani, de sume mici, dar care înmulțite cu un număr semnificativ de oameni care pot dona de mai multe ori pentru aceeași cauză la intervale regulate, devin sume importante. 
  Românii se obișnuiesc pe fiecare an ce trece cu plățile online cu cardul în special datorită dezvoltării zonei de comerț electronic. Iar cea mai simplă metodă pentru a obține donații individuale este acceptarea de donații online făcute cu un card de credit sau debit. 
  Aceasta deoarece este foarte important că timpul care trece din momentul în care un potențial donator ia contact cu mesajul unei campanii și până la solicitarea unui sprijin din partea acestuia să fie cât mai scurt. 
  Mai mult de 100,000 de organizații non-profit din întreaga lume obțin donații utilizând serviciul Paypal.com ce permite oricărei persoane posesoare a unui card de debit sau credit să facă o donație online. 
  Avantaje donațiilor online prin Paypal ar fi: acceptarea tuturor tipurilor de carduri, faptul că nu există taxe de înregistrare sau taxe de întreținere a contului; pentru că fiecare leu contează pentru ong-uri, posibilitatea donațiilor reptate (un donator poate alege să trimită unei fundații sumă de 10 euro în fiecare lună). 
  O altă opțiune pentru organizațiile non-profit de a obține donații individuale este implementarea unui sistem de plăți online folosind un procesator de carduri din România. Există companii care au pachete speciale pentru fundații și asociații prin care sunt eliminate unele taxe și comisioane. 
  Indiferent de metoda aleasă, campaniile pentru atragerea de donații încep să se desfășoare din ce în ce mai mult în mediul online, acolo unde apar unelte special concepute pe rețelele sociale. Atunci când vrei să obții ceva de la oameni, trebuie să mergi acolo unde oamenii sunt. 

  
                                 Împreună vom reuși !!! 


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

Croitorașul cel viteaz

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.

Apa înmagazinează toată istoria planetei