Pierduți în spațiu




    Îmi e dor de zilele în care doar așternutul din propiul meu pat îmi este prieten.Îmi e dor de laptop.ul care îmi lasă urme pe picioare stând nemișcat ore întregi.Îmi e dor de un serial care să mă țină captiv și să mă deconecteze de la realitate.Să fiu EU în lumea mea. 
   Zilele trecute am accesat Netflix și pur și simplu acest video a fost suficient să trezească îmi mine dorință de maraton al episoadelor vizionate. 




 Anul lansării: 2018 

   După aterizarea forțată pe o planetă necunoscută, familia Robinson luptă pe viață și pe moarte pentru a supraviețui și scăpa, însă pericole nevăzute pândesc din umbră. 
  
  Noul Lost in Space a avut premiera pe Netflix pe 13 aprilie 2018. La fel ca toate celelalte seriale produse de americani, întregul sezon va fi disponibil pentru vizionare din prima zi. Show-ul va spune povestea familiei Robinson care rămane pierdută în spațiu în urma unei misiuni de colonizare care a întâmpinat niște probleme necunoscute.
  Spectaculos și incărcat de efecte speciale, acest serial introduce câteva schimbări importante, dacă ne raportăm la sursa de inspirație din anii ’60. În varianta originală, Robot avea doar rolul să ajute personajele principale. Acum, originile extraterestre sunt evidente, iar potențialul risc te face să nu ai încredere în el.
  Dr. Smith, interpretată de Parker Posey pare să joace un rol important în peliculă, iar creatorul Zack Estrin a ținut să detalieze câteva particularităti despre acel personaj într-un interviu acordat publicației Entertainment Weekly. 
  Distribuția noului serial îi va mai include pe Toby Stephens (Black Sails, Vexed, 13 Hours), Molly Parker (House of Cards, Goliath, Wormwood) și Max Jenkins, un băiat în varstă de 12 ani care a mai jucat în Sense8, A Family Man și Popstar: Never Stop Never Stopping. Lost in Space este cea mai recentă producție Netflix care scoate la iveală interesul serviciului de streaming în SF-uri. Pe langă Altered Carbon, Black Mirror și Mute, este evident că pasionații de science fiction au numeroase motive să se aboneze la Netflix.


Vizionare plăcută !

Comentarii

Popular Posts

Croitorașul cel viteaz

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.

Apa înmagazinează toată istoria planetei