Cu Lidl învățați prichindeii să iubească natura.Un lucru Cool,nu?






 Zilele trecute mi-am făcut cumpărăturile din Lidl .Pot spune că sunt unul din clienții fideli ai lor,chiar dacă au o bilă neagră din partea mea.În zona de Sud a orașului Ploiești nu au niciun magazin.Așa că optez pentru magazinul din Mihai Bravu și cel din zona de Vest a orașului.În funcție de prioritățile din ziua respectivă

 După ce am terminat de luat toate produsele,le pun pe banda de la casă și aștept să îmi vină rândul să le achit.Alături de bon ,domnișoara casieră îmi  înmânează trei pachete mici.Nu le-am acordat atenție și le-am lăsat abandonate în mașină.Ieri că tot vă povesteam de Activity și că l-am pus pe bancheta din spate,am dat și peste ele.Și spre surprinderea mea,Lidl învață prichindeii să iubească natură.
  

  Poți să îți faci mica ta grădină!Dacă cumpărati de minimum 50 de lei sau dacă achiziționați unul din produsele special semnalizate la raft  primești  pe loc un mini-kit plantabil cu semințe surpriză. Sunt 16 plante aromatice, fructe și legume pe care sigur vei invăta să le iubești. Și să le îngrijești ca la carte.





 Te apuci de grădinărit și răsar premii. 


  Premiile răsar chiar mai ușor decât plantele. Trebuie să trimiți o poză cu cel puțin 5 mini-ghivece așezate în  tăvița  pentru răsaduri Mică mea Grădină și primești acasă o bicicletă! Sau 2 vouchere de cumpărături a câte 50 de lei fiecare, ca să poți să îți completezi colecția de plante când mergi la Lidl, la cumpărături. 

Care sunt etapele să îți faci propia ta grădină? 





 Cu aplicația Lidl “Mica mea Grădină”, treaba de grădinar devine și mai distractivă.


 Vrei să vezi cum te descurci? Ghidul micului grădinar asta face.Il  poți  descarca de aici : Ghidul  tău 



 Spor la grădinărit ! 

Comentarii

Popular Posts

Croitorașul cel viteaz

Apa înmagazinează toată istoria planetei

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.