Cum devii poliglot cu Duolingo!



 Salut, prieteni! În această seară m-am gândit să vă vorbesc despre o aplicație care stă de ceva vreme instalată în telefonul meu și care ajută să deveniți poliglot.
 Nu v-ați confruntat în viața de zi cu zi cu momente în care cunoașterea unei noi limbi străine v-ar fi scos din încurcatură? Conversațiile sunt mult mai facile, City Break.uri fără emoție și interviurile trecute cu succes. Totul cu ajutorul aplicației Duolingo care te învață o varietate mare de limbi străine gratuit. Aceasta e și provocarea mea pentru voi, să îmi povestiți situații dificile în care o nouă limbă străină a pus bețe în roate planului pregătit cu rigoare.



 Să înveți cu Duolingo este distractiv și captivant. Câștigi puncte pentru răspunsurile corecte, te antrenezi contra cronometru și avansezi în nivel. Fiecare lecție cuprinde o gamă variată de exerciții de vorbire, de ascultare, de traducere și de întrebări cu variante de răspuns.
 Vezi imediat care din răspunsurile tale au fost corecte. Dacă pierzi o provocare, îți arată rapid cum să îți îmbunătățești performanța. 
 Duolingo te motivează să rămâi pe traseu prin înregistrarea numărului de zile consecutive pe care le petreci cu învățarea unei limbi.
 Viețile te mențin în lecție! Pierzi câte una când răspunsul tău este incorect. Dacă ai rămas fără vieți, ia-o de la capăt și încearcă din nou.
 Aplicația se poate descărca pe IOS, Android sau Windows Phone.

 Eu folosesc un telefon cu Android și prin urmare am găsit aplicația în Magazin Play.



  Odată descărcată aplicația îți oferă posibilitatea să înveți după o programă structurată astfel: cuvinte de bază 1, cuvinte de bază 2, expresii, mâncare, animale, plural, posesive, pron. obiect. , haine, vb. prez. 1 , culori, întrebari, conjuncții, prepoziții, date și timp, familie, ocupații, adjective 1, vb. prez. 2 , adverbe, locuri, obiecte, oameni, călătorii, determin. , numere, vb. prez. 3 , educație, vb. trecut 1, vb. inf. 1 , vb. trecut 2, obiect. abs.1 , declin. adj. , vb. perf. com. , vb. inf. 2 , pron. rel. , vb. mmcp. , obiect. abs. 2 , pron. reflex. , natură, vb. gerun. , sporturi, arte, comunicare, medical, vb. viitor , politică, vb. viit. im. , știință, vb. viit. perf. , afaceri, vb. modale, evenimente, vb. cond. tr. , atribute.






















   Dacă te-am convins și pe tine că această aplicație merită atenție, lasă-mi în comentarii modul cum te-a ajutat și învață alți oameni să o descopere.
 PS: Te poți alătura unui Club de Engleză . :)

Seară faină!

Comentarii

Popular Posts

Croitorașul cel viteaz

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.

Apa înmagazinează toată istoria planetei