Oameni frumoși, ce citiți?


  Salutare, prieteni! Vă scriu din nou și în acest articol mi-am propus să observ ce mai citesc oamenii din ziua de azi. Printre ce cărți pierdeți orele de somn, ce vă excită sufletul și mintea.
 Da,ați auzit bine!Ce vă excită..Cititul poate fi sexy. Partenera/partenerul de viață trântit pe marginea patului poate crește libidoul.


 După o zi încărcată, multe ore petrecute la servici relaxarea poate veni și din citit. Dacă am renunța măcar un weekend la ieșirile cu prietenii, cheltuitul banilor pe haine, gadget-uri și alte plăceri ale vieții .. am putea avea un weekend de vis, în doi. Cititul stimulează creierul, cititul îmbogățește vocabularul, provoacă imaginația să ajungă unde nu a ajuns de mult sau niciodată și mai ales .. provoacă bărbatul. 



 Vă provoc să petreceți timpul liber într-un mod inedit și să îmi răspunde-ți dacă v-am inspirat, ce cărți citiți și dacă dobândiți amintiri plăcute. 


Seară faină!











Comentarii

  1. Eu citesc literatura contemporana, atat straina, cat si (mai ales) romana. Am si un blog de carte, unde scriu despre cartile pe care le citesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, mult succes și o zi faină îți doresc :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

Croitorașul cel viteaz

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.

Apa înmagazinează toată istoria planetei