Testul care determină o bere de nota 10


 Salut, prieteni! Suntem la jumătatea primei luni de vară și deja căldura îmi face probleme. Fie că sunt în drum spre muncă, în oraș sau la cumpărături am mereu tricoul umed, buzele dezhidratate și gândul meu zboară la o bere rece. Așa mi-a trecut prin cap să fac următoarea "năzbâtie": să creez un test care să determine berea de nota 10. 
  Da, cum ați auzit. Bere de nota 10... Ca orice test,nu trebuie să fie unul ușor. Trebuie să treacă prin probe și situații dificile. M-am tot frământat și prin urmare rotițele din creierul meu au început să se învârtă în fața raionului cu băuturi. Așa am decis prima probă a testului.


  Mi-am luat iubita de mână și am rugat-o să aleagă o bere care mă caracterizează pe mine ca bărbat. Eram curios să aflu de ce a ales Albacher. Răspunsul a fost unul profund: "Iubire, ție îți trebuie o bere cu personalitate !" Pentru ca berea să fie de nota 10, trebuie să emane PERSONALITATE.


  După cumpărături ne-am plimbat în parc și soarele ne apăsa pe amandoi. Am început cu ușoare dureri de cap și am continuat cu o sete incredibilă. Noroc că aveam la noi sticla de Albacher. Concluzie, o bere de nota zece trebuie să îți potolească setea și să te răcorească într-o zi toridă de vară. Un al doilea test potrivit :)


  Dimineața a continuat la parinții mei care ne aștepta cu micul dejun pregătit. Bucuria revederii se așterne pe chipurile noastre. Doar tata stătea retras și pe gânduri. M-am dus îngrijorat la el să văd ce îl preocupă. Îmi șoptește la ureche că langă o masă copioasă merge o "bericioaică". Amuzat de situație, îl liniștesc că totul este rezolvat. Am cumparat noi de la magazin. Alt test bun care determină o bere de nota 10 și o a treia probă excelentă.


 Trei ceasuri ne-am jucat Activity. Am mimat, am desenat și am interpretat diverse situații. A fost o distracție pe cinste. După care ne-am strâns toți pe canapea, în fața televizorului ca să vedem meciul Simonei Halep. Berea ne-a fost alături iar picăturile de apă rece ce se prelingeau pe sticla scoasă din congelator făcea întrecere cu picăturile de sudoare de pe frunțile noastre provocate de Simona care a început slab meciul... Niciodată un meci atât de important pentru România nu trebuie să fie văzut fără o bere scoasă din congelator.


  Ultimul test. Testul suprem. Berea care scoate din casă cel mai bun prieten. De aici și proverbul: Prietenul adevărat la bere se cunoaște :)

  La o simplă căutare pe Wikipedia , berea este o băutură alcoolică obținută din 4 produse naturale: drojdia de bere, malț, hamei și apă. Aceasta are aproximativ 5% alcool, așa-numita bere fară alcool are între 0 si 0,5% alcool. 
 Cea mai veche atestare documentară a berii în România, apare pentru prima oară într-un act, datat la 1366, ce precizează că la răscoala țăraniilor și mesteșugarilor din Florești ( Cluj) a participat și Iacob Berarul. 





 În cei 10 ani la fabrica Sebeș s-au îmbuteliat 10 milioane hectrolitrii de bere și s-au derulat investiții de 70 milioane de euro. Fabrica de bere Sebeș înglobează cele mai noi tehnologii la nivel mondial. Fiind una din cele mai moderne fabrici de bere din lume. Realizată după o rețetă tradițională germană și folosind tehnologii de ultima oră, berea are un caracter distinct și o aromă naturală echilibrată. Berea Albacher este o bere proaspată, filtrată la rece, nepasteurizată. https://www.facebook.com/AlbacherRomania/ .


Zi faină :)











Comentarii

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

Croitorașul cel viteaz

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.

Apa înmagazinează toată istoria planetei