Se simte miros de tehnologie în Auchan Ploiești !


 Salut, prieteni. Se simte miros de tehnologie în Auchan Ploiești. Nu frecventez des Auchan dar astăzi întâmplarea a făcut să îi calc pragul. Pierdut printre raioane și holbându-mă la diverse produse, a venit vremea să mă îndrept către casele de marcat. Multe din ele fiind ocupate, m-am îndreptat către zona raionului de electrocasnice în speranța de a găsi o casă de marcat liberă. Și ce îmi apare în fața ochilor? Self Checkout la Ploiești. Acum regret că nu prea le-am călcat pragul și le dau o mare bilă albă din partea mea. Acum că își extind parcarea și se fac modernizări este un argument destul de bun să îi țin în vizorul meu.


 Treaba cu self checkout stă în felul următor. Te plimbi printre raioane, pui produsele în coș, iar când ajungi la casă, pui produsele pe bandă ca la orice magazin. O casieră scanează produsele și îti dă un bon de dimensiune mică pe care e imprimat un cod de bare. Iei produsele și te duci în treaba ta, fără să mai încurci traficul de clienți din spatele tau. Plata o faci la unul din aparate, scanând codul de bare și alegând modul de plată. Cash sau cu cardul. Aparatul eliberează rest, atât bacnote cât și monezi. După imprimarea bonului de cumpărături, îl scanezi pentru a deschide ușa ce îți oferă ieșirea din magazin. Un principiu asemănător turnicheților de la metrou.




 Mă bucur să observ tehnologie și în orașul lui Caragiale. Oraș cu  o istorie frumoasă dar din păcate foarte poluat.

Seară faină!

Comentarii

Popular Posts

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.

Croitorașul cel viteaz

Apa înmagazinează toată istoria planetei