Timp liber, vreme frumoasă, piscină.


 Salut, prieteni! Deși suntem la sfârșit de săptămână, am început-o în forță. Am avut parte de trei zile libere. Un lucru extrem de rar la mine. Cum orice minune ține doar trei zile, am zis să profit din plin. Am umplut rucsacul cu necesarul aferent unei zile petrecute la piscină. Zis și făcut. Iată-mă în fața intrării Complexului Club Laguna. Este locul preferat de mine deoarece are o atmosferă intimă, de familie. Un spațiu cu mult verde, o piscină mică și cochetă construită în așa fel încat să se poată bucura de apă atât cei mici, cât și adulții. 




 Deși a fost înorat de dimineață, soarele și-a făcut apariția în cele din urmă. A început să arunce limbi de aur și speranța mea pentru dobândirea unui bronz creștea destul de mult. Bineînțeles că nu a lipsit o carte bună și o bere rece. Cât despre prețuri, m-am simțit ca în Centrul Vechi din București, pe terasa berăriei mele preferate. Cam piperat ...



 Club Laguna este situat în zona estică a Ploieștiului, la numai cinci minute de mers cu mașina de centrul orașului. Deține și un restaurant care stă la dispoziție pentru organizarea de evenimente plăcute din viața dumneavoastră, cocktailuri și servicii ca la carte, organizare nunți, botezuri, petreceri private ce pot fi organizate în salonul de 140 de locuri sau în cel de 60 de locuri. Complexul mai dispune de terenuri minifotbal sau tenis cu piciorul în nocturnă, saună și un pub ce le deservește.






Seară faină!










Comentarii

Popular Posts

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.

Croitorașul cel viteaz

Apa înmagazinează toată istoria planetei