Tu pui cărămidă la temelia viitorului tău?





 Salut, prieteni! Astăzi sunt liber și m-am trezit cu poftă de vorbit și povestit. Sunt nerăbdător să interacționez cu voi :) Mai am 2 luni până la cel mai important eveniment din viața mea. Da, sunt și bărbați fericiți care se însor și își întemeiază o familie. Am făcut un rezumat al ultimilor 5 ani din viața mea și am constatat că investiția în mine și în viitorul meu m-a ajutat să ajung unde sunt acum.
 Acum 5 ani eram băiat, nu bărbat. Timid din fire și încercând mereu să mă autocunosc. Dar am cunoscut-o pe EA.  M-a cutremurat din temelie. Tot universul meu s-a zdruncinat. EA a devenit universul meu. După un an de relație, EA a venit la mine și mi-a șoptit: ar fi cazul să strângem și noi bani, să investim în viitorul nostru. Am strâmbat din nas prima dată dar am ajuns să ma conformez. Atunci am avut parte de primi mei bani economisiți.


 Cu banii economisiti mi-am cumpărat o mașină. Nu ceva scump și performant, ceva să îmi ușureze naveta la locul de muncă. Lucrez în afara orașului Ploiești. EA s-a bucurat foarte mult pentru mine. A fost o realizare. Timpul a trecut și dorința de a sta împreună creștea alarmant. Amandoi ne-am hotărât să strângem pentru a lua un apartament prin Prima Casă. Ne-am chinuit 2 ani, am vrut să dăm un avans consistent pentru a avea o rată cât mai mică. Na, trebuie să platim 30 de ani :) Clipele au trecut și în prezent avem 7 luni de când ne bucuram de apartament.

Acum ne dorim si un bebe :)

 Așadar dragilor, vă încurajez din inimă să economisiți și să puneți o cărămidă la clădirea viitorului vostru. 
 Dacă nu ar fi fost EA, probabil că și acum copilăream și nu realizam ceva în viață.


 Spre bucuria mea cei de la BCR au un proiect minunat. Școala de bani este proiectul național de educație financiară al BCR care îi încurajează pe copiii între 7 și 14 ani să învețe cum circulă banii prin lume, cum să facă economii și cum să gestioneze un buget, realizând toate acestea cu ajutorul unor jocuri desfășurate în cadrul atelierelor de educație financiară.
 Acestea au loc în camionul FLiP, special amenajat pentru a fi deopotrivă loc de joacă și sală de curs. Timp de o oră și jumătate, grupuri de câte 15 elevi sunt ghidați de traineri specializați într-o călătorie care are drept scop să îi familiarizeze pe cei mici cu noțiunile financiare de bază.
 În 2017, FLiP a parcurs aproape 10.000 de km și a ajuns în București, Constanța, Tulcea, Galați, Focșani, Bacău, Vaslui și Piatra Neamț. Peste 7000 de elevi din orașele în care a ajuns camionul au participat la atelierele gratuite de educație financiară într-un singur an. În 2018, camionul a ajuns în comunitățile din Iași, Botoșani, Suceava, Baia Mare și Bistrița. După Cluj-Napoca, FLiP va ajunge în Timișoara, Arad, Oradea, Deva, Alba Iulia și Sibiu.
 La invitația BCR, Psihotrop a creat imnul FLiP, care a fost cântat în premieră în cadrul caravanei FLiP din Cluj-Napoca, pe 7 iunie. Odată cu acest imn, Psihotrop și Școala de Bani lansează provocarea FLiP your story: ce ai cumpărat din primii bani economisiți?
 Vă încurajez să vă înscrieți în concursul FLiP your story, unde pot câștiga o bicicletă Pegas. Înscrierile se pot face până pe 29 iunie, iar câștigătorul este ales prin tragere la sorți.


Vă provoc și pe voi să îmi povestiți prin comentarii ce ați făcut cu primii bani economosiți.

Zi faină!































Comentarii

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

Croitorașul cel viteaz

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.

Apa înmagazinează toată istoria planetei