Vouă ce jocuri de societate vă plac?




 Salutare!Astăzi mi-am încheiat ziua alături de viitorii nași și nepoți.M-am lăsat purtat în jocurile celor mici până la epuizare și am bătut în retragere către un joc de societate.Așa că l-am luat de pe bancheta din spate a mașinii și ne-am apucat de treabă. Prin urmare am decis să vorbesc despre Activity Original și să vă întreb : Vouă ce jocuri de societate vă plac?
 Activity Original este un joc creativ și de comunicare, o combinație de elemente: mimă, descriere verbală sau desen.     Toate aceste elemente trebuie folosite pentru a ajuta partenerii de joc să ghicească anumite cuvinte, expresii. 
 Totul se învârte în jurul unor expresii ca răsărit de soare, răzătoare de legume, frânghie de spânzurătoare… 
  Jucătorii individuali sau echipele încearcă printr-un joc actoricesc, desen sau descriere verbală să ghicească diferite cuvinte sau expresii și astfel să înainteze pe traseul jocului. 
  Nu fiți dezamăgiți dacă ați sărit de două ori peste masă, ați înconjurat de trei ori masa de joc sau v-ați aruncat de mai multe ori pe canapea și totuși partenerul dumneavoastră nu a recunoscut expresia „atletism”. 
  Acest joc este foarte distractiv, toată lumea va râde cu lacrimi.  
  Jucătorii își pot pune în evidență personalitatea, capacitățile artistice, fantezia și îndemânarea.

 Conținutul jocului: :
  •  440 de cărți cu 2640 de cuvinte; 
  •  o tablă de joc; 
  •  o clepsidră; 
  •  4 figurine de lemn; 
  •  un regulament de joc în limba română. 


 Dacă doriți ceva mai incitant și fără inhibiții,există și variantă pentru adulți(+ 18).Ediția pentru adulți, cu design reînnoit, reguli revizuite și cel mai important cu 440 de cărți noi!
  






 Aștept să îmi spuneți în comentarii cu ce jocuri de societate vă distrați teribil.Zi faină ! 

Comentarii

Popular Posts

Așa cum te îngrijești tu, ai grijă și de mașina ta.

Croitorașul cel viteaz

Apa înmagazinează toată istoria planetei